sobota, 14 listopada 2015

RACUCHY SEROWO-DYNIOWE


Ponad miesiąć zajęło mi ogarnięcie spraw studenckich. Doszło trochę nowych obowiązków, z czego bardzo się cieszę ;) Niestety zaniedbałam bloga, ale już wracam. Teraz będę starała się dodawać posty częściej.

Na dzisiaj przygotowałam przepis na bardzo smaczne i proste w wykonaniu racuszki.

SKŁADNIKI:

- pół kostki twarogu
- 200 g przecieru z dyni
- szklanka mąki
- 1 duże jajko (lub 2 małe)
- łyżka cynamonu (lub przyprawy do piernika)
- pół szklanki cukru (inny słodzik lub bez)
- dwie łyżki masła

PRZYGOTOWANIE:

Ser ucieramy z cukrem i masłem. Dodajemy dynię i dokładnie mieszamy. Następnie wsypujemy mąkę i cynamon oraz wbijamy jajko. Wszystkie składniki łączymy, tak aby powstała jednolita masa. Smażymy na patelni. Ja to zrobiłam na takiej nieprzywierającej. Masło, które dodałam do masy wystaczyło. Oczywiście placki można smażyć na oleju roślinnym.


Smacznego!

1 komentarz:

Wulgarne komentarze będą usuwane.