czwartek, 27 sierpnia 2015

PUDDING Z SIEMIENIA LNIANEGO



Szukając w internecie zdrowych deserów trafiłam na ciekawy przepis. Oryginał znajdziecie tutaj, ja swój pudding trochę przerobiłam.

Siemie lniane jest bardzo zdrowe, ale o tym jeszcze kiedyś napiszę. Owoce też są zdrowe, tego nie trzeba powtarzać. Postanowiłam zrobić eksperyment i zobaczyć co z tego wyjdzie. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobre! Posmakowało mi i pewnemu Panu, co było dla mnie sporym zaskoczeniem.

SKŁADNIKI (na 2 porcje):

- szklanka siemienia lnianego
- dwie szklanki mleka (obojętnie jakiego)
- coś do posłodzenia
- owoce, ja użyłam borówek z dodatkiem malin
- jogurt naturalny

PRZYGOTOWANIE:

Siemie lniane wsypujemy do rondelka i zalewamy mlekiem, tak by było zakryte. Na małym ogniu gotujemy 5-7 minut. Słodzimy i zostawiamy do ostudzenia.
Do całkiem ostudzonej masy dodajemy owoce i blendujemy, dodajemy jogurt i jeszcze chwile blendujemy.
Na koniec dekorujemy jak nam się podoba. Ja mniej posłodziłam, dlatego pozwoliłam sobie na słodką śmietankę.

Smaczenego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.